c_300_250_16777215_10_images_1_70160.jpg

ترکمن سسی - حمید احراری کار آفرین طرح کشتگاه خورشیدی ارگانیا از راه اندازی طرح شهرک های دامپروری در روستاهای مرزی با ظرفیت اشتغال 1240 نفر خبر داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، حمید احراری کار آفرین طرح کشتگاه خورشیدی ارگانیا در حاشیبه بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از طرح کشتگاه خورشیدی ارگانیا گفت : بر اساس طرحی جدید که در حال پیگیری آن هستیم ، کنار هر روستا با فاصله دو الی سه کیلومتر شهرک های دامپروری ایجاد می شود که به هر فرد 1000 تا 2000 متر زمین داده می شود و تمامی تجهیزات و دام در اختیار صاحب کار قرار داده می شود ( برای رعایت موازین شرعی فقط تجهیزات و دام داده می شود ) و فرد در مدت 5 سال بازپرداخت میکند و بعد از 5 سال مالکیت به فرد منتقل می شود ایشان هدف این طرح را خوداشتغالی افراد و در آمد ماهیانه 1.5 الی 2 میلیون برای هر فرد بیان کرد.

این کارآفرین میزان سرمایه گذاری این طرح را108.5 میلیارد تومان اعلام نمود و افزود : این طرح برای 20 روستای مرزی و یک روستای بخش مرکزی اجرا خواهد شد و برای 1240 نفر در منطقه اشتغال ایجاد خواهد شد و کار آموزش و نظارت دامپزشکی نیز تا پنج سال انجام خواهد شد.

حمید احراری خاطر نشان کرد : مکان یابی این طرح انجام شده و اکثر مجوز های لازم آن نیز اخذ شده است.

خبرنگار : نورمحمد دانشمند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر