c_300_250_16777215_10_images_73721.jpg

ترکمن سسی - مدرس حوزه علمیه نور سیمین شهر، گفت: تمامی لحظات ماه مبارک رمضان با ارزش است و سعی کنیم همه آنها را غنیمت بشماریم.


«آخوند نیاز قلیچ حنفی» در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه ستاد استهلال مناطق قومی استان گلستان در کانون طه گرگان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، قدر لحظه به لحظه آنرا دانسته و در غفلت و بیهودگی سپری نکنیم؛ زیرا ممکن است آخرین ماه رمضان زندگی مان باشد.
به گفته وی؛ از فرصت طلایی این ایام مبارک می توانیم برای اقامه نماز، تلاوت قرآن کریم و روزه داری بهره مند لازم را ببریم تا با خودشناسی و تزکیه نفس، توشه ای برای آخرت تهیه نماییم.
این روحانی اهل سنت غرب گلستان با بیان اینکه رویت هلال ماه در صدر اسلام مورد تاکید پیامبر اعظم (ص) بوده است، تصریح کرد: آن حضرت می فرمود: «رمضان شریف را با رویت ماه روزه بگیرید و با رویت هلال شوال نیز به اتمام برسانید».
وی، ادامه داد: به همین خاطر مسئله استهلال که امر کاملا فقهی و علمی است از اهمیت بالایی در دین مبین اسلام برخوردار است.
به گفته وی؛ طبق نظر متخصصین امر، رویت هلال ماه رمضان در غروب پنج شنبه ممکن نیست و در نتیجه با رویت آن در غروب  جمعه، روز شنبه روز اول ماه رمضان امسال خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر