c_300_250_16777215_10_images_76658.jpg


ترکمن سسی - فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بر امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و آن را اصلی‌ترین رسالت در گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه باید در این شرایط بیش از گذشته به مردم خدمت کنند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در گردهمایی هیئت رزمندگان اسلام غرب استان اظهار داشت: در شرایط کنونی اصلی‌ترین رسالت در سال‌های آغازین گام دوم انقلاب اسلامی امیدآفرینی برای مردم و جلوگیری از ایجاد یاس و ناامیدی در نسل جوان است.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است برنامه‌های هیئت رزمندگان اسلام با محوریت گفتمان بسیجی باشد و در کنار پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت کند.
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ادامه داد: باید در سطحی مطلوب از ظرفیت جوانان و نوجوانان که آینده سازان کشور هستند در برنامه‌های فرهنگی مذهبی استفاده کنیم زیرا با همین روحیه جوانی بود که دفاع مقدس را به سرمنزل رساندیم.
وی بیان داشت: انسجام شکل گرفته بین نیرو های جبهه انقلاب اسلامی در استان گلستان برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت که رزمایش کمک مومنانه تنها یکی از جلوه‌های آن است.
سردار ملک شاهکوهی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه گفت: یکی از برنامه‌های دشمن بی اعتماد کردن مردم نسبت به کارآمدی انقلاب اسلامی و کارگزاران نظام است و بسیج باید این موضوع را برای مردم تبیین کند.
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهیدان و هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی به بزرگترین قدرت در منطقه تبدیل شده‌ایم و عزت، استقلال و اقتدار ما مانند خاری در چشمان دشمنان فرو رفته است.
فرمانده سپاه نینوای استان اظهار داشت: دشمن که می‌داند به دلیل قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی، ناتوان از رویارویی نظامی است به جنگ اقتصادی روی آورده و معیشت مردم را هدف قرار داده است. دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی بین مردم است و همه باید در این شرایط بیش از گذشته به مردم خدمت کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر