c_300_250_16777215_10_images_77061.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان از رصد فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی استان خبر داد .


رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی از رصد فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی استان خبر داد و گفت: امسال به علت بیماری کرونا بار بیشتر تبلیغات انتخاباتی بر دوش فضای مجازیست و به همین منظور بخشی از نظارت و رصد تخلفات انتخاباتی در حوزه فضای مجازی متمرکز شده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان افزود: سیاه نمایی ، تخریب رقبای انتخاباتی ، توهین به اقوام و تبلیغات زودهنگام از جمله تخلفات فراگیر در فضای مجازیست که با دقت و حساسیت رصد و با متخلفان برخورد می شود.
هاشمیان از تعیین 51 شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات در استان هم خبر داد افزود: این شعب از اواخر سال گذشته در همه حوزه های قضایی فعال شده است و آماده رسیدگی به پرونده های تخلفات و جرایم انتخاباتی هستند .
رئیس کل دادگستری گلستان به فضای آرام استان در انتخابات سال های گذشته اشاره کرد و گفت:وحدت استان خط قرمز ماست و در برخورد با کسانی که به هر بهانه به این  آرامش و وحدت خدشه وارد کنند ، تعلل نمی کنیم .
هادی هاشمیان  با بیان این که تلاش ما انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم است گفت: امروز دشمن با سیاه نمایی  و ایجاد یاس درصدد کاهش حضور مردم پای صندوق های رای است و همه ما وظیفه داریم با بیان خدمات نظام ، به جامعه امید تزریق کنیم .
دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان امروز در دادگستری گلستان برگزار شد .
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر