c_300_250_16777215_10_images_77217.jpg

 


ترکمن سسی - امسال برای دومین سال پیاپی بدلیل شیوع کرونا، مراسم گرامیداشت مختومقلی فراغی در آق توقای با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود و صرفا با حضور کمتر از 200 نفر برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار خبرنگار ترکمن سسی، براساس تصمیم های اتخاذ شده در جلسه ای که در استانداری گلستان برگزار شده است مراسم به صورت محدود و در فضای باز برگزار می شود و امسال بدلیل اوضاع کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ، بنا شده است هریک از موسسسات فرهنگی، انجمن های ادبی و جمیعت ها و کانون های فرهنگی می توانند حداکثر ۲۰ نفر دعوت نمایند.

همچنین پیشنهاد شده است هریک از موسسات و جمعیت های فرهنگی و هنری، شاعران و نویسندگان مدنظر خود را انتخاب نمایند تا آنان برنامه خود را اعم از شعر ، مقاله و موسیقی و کار هنری خود را در مراسم ارائه نمایند.

براساس آخرین خبرها ، مراسم در آق توقای ساعت 15 عصر پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با خوشامد گویی فرماندار شهرستان مراوه تپه، رسماً آغاز می گردد و در صورت حضور شخص استاندار در این‌مراسم، ادامه برنامه با سخنرانی ایشان پیگیری می گردد و سپس برنامه های هنری و ارائه مقالات و شعر خواهد بود.

تجلیل از خادمان فرهنگی  و اهدای جوایز از بخش های این مراسم خواهد بود.
متولیان برگزاری مراسم در جلسه تاکید داشتند که به علت شرایط تهدید کننده کرونایی و اهمیت سلامت شهروندان، بعد از مراسم عصر پنج شنبه در آق توقای محوطه تخلیه و برپایی چادر هنری برای انجمن ها و کانون فرهنگی و هنری مقدور نخواهد بود.

در شرایط کرونایی که امکان اجتماعات مردمی مقدور نیست و مراسم امسال گرامیداشت مختومقلی فراغی آق توقای به صورت محدود برگزار می شود ، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای پوشش مراسم موجب خواهد شد تا بدون حضور در مراسم بسیاری از شهروندان به صورت مجازی این مراسم را دنبال نمایند.
خبرنگار ترکمن سسی : عاشور بردی اتک پور

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر