c_300_250_16777215_10_images_72234.jpg


گلیداغ : ترکمن سسی - بارش های رگباری عصر چهارشنبه در گلیداغ در شرق گلستان در طی یک ساعت ، سبب جاری شدن سیلاب در معابر ، آبگرفتگی برخی از منازل و خسارت به مزارع کشاورزی شد.

 

 به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی هواشناسی گلستان، با تشکیل ابرهای جوششی در ساعات بعد ازظهر چهارشنبه در ارتفاعات جنوب ایستگاه مراوه تپه بخصوص در ارتفاعات گلیداغ،  عصر امروز چهارشنبه بین ساعت 6.5 تا 7.5 محلی وقوع رگبار و رعد برق درگلیداغ و ریزش باران بمیزان 20 میلیمتر در کمتر از یک ساعت  اتفاق افتاد و باعث بروز سیل در شهر گلیداغ شد.

 بنابر اطلاعات واصله از همکاران اداره هواشناسی مراوه تپه خوشبختانه این واقعه تلفات جانی نداشته است.

 اطلاع رسانی لازم از طریق بسترهای اطلاع رسانی موجود و همینطور از طریق شبکه دولت به فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی و کاربران شبکه های مجازی شهرستان مراوه تپه و بخشدار گلیداغ و آمادگی دستگاههای خدمت رسان در منطقه یاد شده تاکنون کمک شایانی در کاهش مخاطرات ناشی از وقوع پدیده های فوق داشته است.

گفتنی است پیرو صدور هشدار شماره 5 مورخه 1400/2/14 هواشناسی گلستان و انجام اطلاع رسانی های لازم،  وقوع رگبار باران در کمتر از یکساعت در گلیداغ موجب بروز سیل و آبگرفتگی معابر در این شهر شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر