c_300_250_16777215_10_images_77240.jpg

 

ترکمن سسی - آخوند هوشمند گفت: امام راحل روز قدس را متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان دانستند و امروز وظیفه داریم نسبت به این روز تبیین و روشنگری داشته باشیم.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ، آخوند مدد آقا هوشمند به مناسبت روز قدس به خبرنگار ما گفت: در شرایط کنونی نقش رسانه ها بسیار مهم است و باید به گونه‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های سمعی و بصری مسئله فلسطین بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار گیرد که خلاء عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس احساس نشود.
وی با اشاره به اینکه در روز قدس ملت های آزادی خواه در اقصی نقاط جهان در این روز علیه ظالمان موضع گیری می کنند، تصریح کرد:‌ روز قدس، روز یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.
امام جمعه اینچه برون با بیان اینکه قدس، قبله نخست مسلمانان جهان است، یادآور شد: روز قدس پیام معمار کبیر انقلاب است که سالها پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای نجات قدس از چنگال صهیونیست های جنایتکار به عنوان روز قدس تعیین کردند و مسلمانان را با حضور در راهپیمایی به حمایت مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.
وی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد، اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان برسد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر