c_300_250_16777215_10_images_10835.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالمجید زیتونلی، خیر درختکار عصر امروز دوشنبه ۱۵ اسفند در روز درختکاری، میهمان برنامه رادیویی سایرایار اولکام بود.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، زیتونلی دوستدار طبیعت در این برنامه از اهمیت درختکاری و برنامه های آتی خود در راستای ترویج درختکاری در منطقه گفت.

زیتونلی اظهار کرد: گسترش درختکاری و فضای سبز در منطقه علاوه بر تاثیر بر فضای بصری و لطافت هوای منطقه، احتمال جذب ابرهای باران زا و بارش ها را افزایش می دهد.

مدیر موسسه پیشگامان سبز زیتونلی تاکید کرد: همه با هم باید تلاش بکنیم تا فرهنگ درختکاری را هرچه بیشتر گسترش بدهیم و مشارکت مردمی آینده ای روشن در عرصه درختکاری و گسترش فضای سبز رقم خواهد زد.

عبدالمجید زیتونلی طی چند سال اخیر به نیت چهار هزار شهید گلستان ، چهار هزار اصله نهال در روستای قورچای غرس کرده و با جدیت از آنها مراقبت می کند.

این دوستدار طبیعت دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک سیالات است و در این روزهای منتهی به روز درختکاری در راستای ترویج درختکاری تعامل فشرده از با رسانه های محلی، استانی و کشوری داشت.

برنامه رادیویی سایرایار اولکام از برنامه های محبوب و پرشنونده رادیو ترکمنی در منطقه است و در مناسبت های مختلف از چهره های مطرح ترکمن در موضوعات متنوع به عنوان میهمان برنامه دعوت و گفتگو می کند.

جمشید آقچلی به عنوان مجری برنامه امروز "سارایار اولکام" و حاج ارازمحمد خرمالی ( مدیر رادیو ترکمنی) در کنار میهمان برنامه حضور یافتند.

c_300_250_16777215_10_images_10836.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 صفرمراد 1401-12-22 10:01
جمشید آقچلی، هنرمند پرتوان صحرا، خدا حفظتون کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر