c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-04-28_18-24-56.jpg



ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن در مراسم وحدت و همدلی اقوام، افزایش مراودات تجاری با کشورهای قزاقستان و ترکمنستان را موجب احیای بسترهای اشتغال برای بسیاری از جوانان دانست.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرترکمن، رحمان قاضی لار در نخستین جشنواره تحت عنوان وحدت و همدلی اقوام در سرزمین برادری در بندرترکمن، ضمن پر شکوه خواندن حضور جمع کثیری از اقوام قزاق و ترکمن در مراسم وحدت و همدلی اقوام گفت: تشریف فرمایی مهمانان ارزشمندی از سفارت خانه های کشورهای برادر و دوست قزاقستان و ترکمنستان و همچنین دیدار با مسئولین استانی، اساتید برجسته و صاحب نام و بعلاوه هنرمندان خلاق و کوشا در این میدان، مایه خوشحالی و افتخار برای شهر بندرترکمن می باشد.
قاضی لار، افزایش مراودات تجاری با کشورهای قزاقستان و ترکمنستان را موجب احیای بسترهای اشتغال برای بسیاری از جوانان دانست و اظهار داشت: کشور ما اشتراک زیادی با کشورهای همسایه شمالی دارد و همکاری های فیمابین در سطوح مختلف می تواند هجم بالایی از مشکلات موجود را کاهش بخشد.
شهردار بندرترکمن در دستور کار قرار دادن فرایند همکاری ها از سوی مسئولین را امری ضروری برشمرد و یادآور شد: اقوام مختلف قزاق و ترکمن سالیان متمادی در کنار هم با وحدت و برادری زندگی می کنند. به عنوان فردی از این جامعه به خاطر ندارم برای قوم شریف قزاق هرگز مراسمی برگزار شده باشد.
قاضی لار یادآور شد: اینجانب طی ایام مرمت میدان مختومقلی تصمیم داشتم مراسمی در چنین سطح را برای قزاق های عزیز به اجرا در آورم و لذا با طرح مسئله در کمیسیون فرهنگی مقرر گردید تا جشنواره ای درخورشان را پس از افتتاح میدان مختومقلی به مرحله اجرا در آوریم.
همت کردیم و مقدمات کار را استارت زدیم. لطف خدا نیز شامل حال بنده شد و در چنین روزی به یکی از آرزوهایم جامه عمل پوشاندم. از این بابت پروردگار خود را شاکر می باشم.

خبرنگار : طاهر جانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر