c_300_250_16777215_10_images_61009.jpg
تركمن سسي - نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی برلزوم بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای توسعه همه جانبه کشور و استان گلستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، شهرام غراوی عصر شنبه در نشست نخبگان، علما و معتمدین چهار شهرستان شرق استان گلستان در مینودشت که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: نخبگان افرادی هستند که همواره رفتار و اعمال مدیران را رصد می کنند.
وی با اشاره به مشکلات و محرمیت های حوزه انتخابیه خود شامل چهار شهرستان شرق استان گلستان گفت، شهرستان های مینودشت، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه از محرومترین مناطق استان گلستان است.
غراوی با تاکید بر تلاش و تخصیص اعتبارات ویژه ملی و استانی برای رفع کمبودهای منطقه اضافه کرد: مشکلات اقتصادی و بیکاری از مهمترین مشکلات مردم این منطقه است.
غراوی تصریح کرد: گلستان بر خلاف نامش با کمبودها و مشکلات زیادی مواجه است که نیاز به اعتبارات و توجه ویژه مسئولان دارد.
نماینده مردم شرق گلستان همچنین برلزوم پیگیری اجرایی شدن طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری به این استان ازجمله زهکشی اراضی کم بازده شمال استان. راه آهن گرگان - مشهد، تکمیل سد نرماب چل چای و اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری تاکید کرد.
غراوی پرداخت مطالبات کشاورزان ازسوی دولت را ضروری دانست و گفت: به دلیل پرداخت نشدن این مطالبات، برخی آسیب های اجتماعی در خانواده ها ایجاد شده است.
وزیر کشور درسومین روز سفر خود به استان گلستان، امروز (شنبه) به منطقه شرق این استان سفر کرد و صبح امروز در گنبدکاووس علاوه بر افتتاح 210 طرح عمرانی این شهرستان در جلسه شورای اداری سه شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان شرکت و پس از آن با علما، نخبگان و معتمدان این سه شهرستان دیدار کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی بعداز ظهر امروز با سفر به شهرستان مینودشت از مراحل اجرای سد نرماب چل چای بازدید و در نشست نخبگان و علمای منطقه شرکت کرد و پس از آن نیز در شورای اداری چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه که به صورت متمرکز در مینودشت برگزار می شود، حضور می یابد. / ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر