c_300_250_16777215_10_images_0000000000000000000000000000000000000000000000003v.jpg

ترکمن سسی-این اواخر سخنی منتسب به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در شبکه های مجازی نشر زیادی پیدا کرد.

 

در سخنان انتسابی به مرکل آمده بود:هند و چین نزدیک به 2.5 میلیارد نفر جمعیت دارند،صد و پنجاه خدا و عقیده متفاوت دارند و در صلح زندگی می کنند.

مسلمان ها یک خدا و یک پیامبر،یک دین و یک کتاب دارند،ولی خیابان هایشان سرخ شده به خون یکدیگر.

قاتلش می گوید:الله اکبر،مقتول هم می گوید:الله اکبر.

کشته های دو طرف شهید نامیده می شوند و این درد است که متوجه نشدیم دین چیست.

 

سخنان فوق بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت،بسیاری از کاربران آنرا نکوهش کردند،برخی مقابل این سخن خود را باختند و برخی آنرا تمسخر کردند،سخنانی که تقریبا یکسال قبل شایعه بودن آنها توسط برخی از سایت ها اثبات شد،در واقع سخنان منتسب به وی توسط اسلام و دین ستیزان منتشر شده بود،برخی ها نیز اصرار دارند که سخنان فوق گفته مرکل است.

 

عبدالرحمان خدری،یکی از جوانان ترکمن گلستانی متنی کوتاه در نقد و نکوهش سخنان فوق برای سایت ترکمن سسی ارسال کرده است.

 

 

اگر شما غربیها برای سوءاستفاده خودتان از منابع کشورهای مسلمان از قرن های قبل تا الان توطئه نمی کردید،الان مسلمانان آقای دنیا بودند و شما فدیه ده به آنها بودید برای زندگی کردن در سایه حکومت اسلامی،همانطور که در اندلس یا اسپانیا این طعم را چشیدید.

شما را با هند و چین چکار؟آنها هم مثل خودتان دنیایی هستند.دزد همیشه به جایی میزند که بتواند چیزی به غارت ببرد.

 

در دنیای کنونی هم به اقرار خودتان و اخیرا اعتراف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،داعش سگی است که شما به جان جهان اسلام انداخته اید تا هم بازاری باشد برای سلاحهای مرگبارتان و رونقی برای اقتصاد رو به افولتان که آنهم به پیش بینی خودتان در حال فروپاشی است،همانگونه که شاهد آن هستیم.دیگر آنکه مزدوری در منطقه داشته باشید تا راحت تر و ارزان تر منابع مسلمانان را به غارت ببرید و...

 

جدای از این اعضای داعش اگر نگوییم بیشترشان،درصد بالایی از آنها زندانیان مجرم شما و حتی مردم شما هستند که اکنون گریبانگیر خودتان هم شده اند و هر از چندگاهی در بین کشورهای غربی خودی نشان داده و حادثه ای می آفرینند.

 

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

دیدگاه‌ها  

+1 #1 مهمان 1395-09-06 09:47
اصلاجواب خوبی نبود.من یکی که توجیه نشدم.
1.(توطئه نمی کردید،الان مسلمانان آقای دنیا بودند)خب کور وکر بودندمیخواستندنگذارند.به نظرت چوب چی شونو خوردند؟
2.(فدیه ده به آنها بودید-همانطور که در اندلس یا اسپانیا این طعم را چشیدید.)چرا باغرور جواب میدهید.اخر داستان اندلس به کجارسیداون مهمه.چیزی که عوض داره گله نداره.
3.(شما را با هند و چین چکار؟آنها هم مثل خودتان دنیایی هستند.)به چه حقی به هندیها وچینی هاتوهین میکنید؟
4.(دزد همیشه به جایی میزندکه بتواندچیزی به غارت ببرد.)منظورشماازاین جمله را نفهمیدم.خطابتان به کی بود.به مسلمانان؟؟ به چین وهند؟؟فکر کنم فقط خواستیدیه چیزی گفته باشید
5. (اقرار خودتان و اخیرا اعتراف نامزدها-داعش سگی است که شما به جان جهان اسلام انداخته اید -بازاری باشد برای سلاحهای مرگبارتان و رونقی برای اقتصاد رو به افولتان- درحال فروپاشی)اینها هم حرفهای صدمن یک غاز که اصلاارزش نقد نداردراستی اقتصاد کدام کشور درب وداغون است؟بی ارزش ترین پول ها متعلق به کدام کشورهاست؟
نقل قول کردن
+2 #2 مهمان 1395-09-06 10:00
6.(اعضای داعش مردم شماهستن حادثه ای می آفرینند.)البته مردمانی که نمک خوردندونمکدان شکستند.ازممالک خود فراری شدندوبه بلادکفر پناه اوردندوبعد اینطور جوابشان را دادند.ازماست که برماست.
7.کدام حدیث مفصل از کدام مجمل؟این نوشته شما چه چیزی به دانش خوانندگان اضافه میکند؟
8.اصلاح خود برا اصلاح جامعه مقدم تر است.اول به انچه میگوییم ومی نویسیم وانتشار میدهیم حواسمان باشد.همین نوشته به انگلیسی ترجمه کنیم وانتشار دهیم ایا غرب را توجیه میکند؟
9.این درد است که متوجه نشدیم دین چیست.
این جمله جمله ایی طلایی است.دینی که نتواند سعادت دنیا واخرت رابرای من نیاورد چطور دینی میتواند باشد؟
10.ای سیاست یکی به نعل یکی به میخ سایت شما که تازگی ها زیاد انجام می دهد(به طور کل عرض میکنم)را کنار بگذارید.صرفا پرکردن صفحات سایت از ارزش شما می کاهد.
نقل قول کردن
-2 #3 مصطفی 1395-09-06 15:10
آفرین به این برادر ترکمن که بصیرت بالای خود را به عالم نشان داد. این شیطان پرستانی که با نقاب مسیحیت مسیحیان جهان را فریفته اند می خواهند مردم دنیا را از دین اسلام بترسانند تا هیچ پرچمی برابر شیطان پرستان و نظام سرمایه داری برافراشته نشود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر