c_300_250_16777215_10_images_63676.jpg

ترکمن سسی - شهرام غراوی نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای در محکومیت حادثه تروریستی امروز در تهران صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
جمهوری اسلامی ایران،به لطف انقلاب اسلامی خود،رهبری مقتدر آن زمان خود و باز رهبری مقتدر این زمان خود و به لطف مردم فهیم انقلابی خویش همواره فتنه های دشمنان نظام را سرکوب کرده است.
حال که امروز ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست،عده ای بزدل با افکار غلط و اوهام زده سعی کردند ایران را نا امن  جلوه دهند،بدون شک سخت در اشتباه هستند و به خطا می روند.راهی که می‌روند بیراهه است و از طرف همه ما محکوم به فنا هستند.هیچ گروهی در برابر ایران اسلامی قادر به ارزش شکنی های انقلاب نیستند و بزودی دودمان این گروه ها برچیده خواهد شد.
با اندوه قلبی،به شهادت رسیدن تعدادی از هم وطنان عزیزمان را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده های محترم این عزیزان تسلیت عرض می نمایم و امیدواریم هیچ خدشه ای در آینده هر چند با ابعاد کوچک به بدنه نظام و ایران بزرگ وارد نشود.
به امید نابودی کامل تروریست ها در منطقه
شهرام کوسه غراوی،منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
۱۷ خرداد 96

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر