c_300_250_16777215_10_images_66449.jpg

نرکمن سسی- رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان گفت: مراسم نکوداشت دکتر غلامعلی بسکی، پزشک خیر و حامی محیط زیست ساعت 13 روز سه شنبه 15 اسفند ماه در محل تالار شهید مطهری دانشگاه واقع در خیابان شهید بهشتی گرگان برگزار می شود.


به گزارش ترکمن سسی ، ابوالقاسم خزاعیان در گفت و گو با ایسنا-منطقه گلستان، ضمن اشاره به فضایل اخلاقی و اقدامات خیرخواهانه دکتر بسکی، بر تکریم و الگوسازی این چهره ملی تاکید کرد و گفت: بنیاد نخبگان استان در راستای اقدام ملی 5-1-4 سند راهبردی کشور در امور نخبگان و با هدف معرفی و تکریم سرآمدان و مشاهیر استانی و الگوسازی از آنان، برنامه تکریم و الگوسازی از جناب دکتر غلامعلی بسکی، خیر و فعال محیط زیست را در اسفند ماه سال جاری همزمان با روز درختکاری برگزار می شود.

گفتنی است دکتر بسکی احترام به هم نوع و تلاش در جهت تعالی روحی و جسمی را در صدر  اندیشه و عمل قرار داده است و در راستای چنين اهدافی، اقدامات خیرخواهانه بسیاری همچون بيمارستان و زايشگاه دكتر بسكی در شهرستان گنبدكاووس، مدرسه تيزهوشان گلستان و خانه رياضی استان گلستان و سرای گاندی، احداث اقامتگاه و مزارع و گلخانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

در راستاي پاسداشت ایشان، علاوه بر کسب لوح نشان «شفقت» و نشان ملی زیست محیطی، به سبب تلاشهای انسان دوستانه و حمایت از طبیعت، در سال 2008 میلادی جایزه «قهرمان درخشان جهان» از انجمن بین المللی «چینکهای» به ایشان تقدیم شد.
 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر