c_300_250_16777215_10_images_72041.jpg

گرگان - فرمانده سپاه نینوا گلستان عصر امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، امیدبخشی به جامعه و جهت دهی مستمر به افکار عمومی برای تقویت انسجام در جامعه را وظیفه ارزشمند اهالی رسانه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، سردار حسین معروفی افزود : برای مقابله با هجمه گسترده و عملیات روانی دشمن نیاز است اهالی رسانه ما اطلاع دقیقی از این حوزه و علم رسانه داشته باشند.

وی تصریح کرد : دشمن هجمه همه جانبه و عملیات روانی شدیدی را دنبال می کند ، رسانه دشمن و قلم زنی دشمن در جهت ایجاد یاس ، ناامیدی و انشقاق را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

سردار معروفی تاکید کرد : رسانه ما باید فراجناحی و در جهت منافع ملی و منافع  ملت بزرگ ایران نگاه و برای استحکام ملت ایران برابر دشمنان نقش آفرینی بکند.

وی خاطر نشان کرد : امروز رسانه بسیار مهم است و یک پیام در چند ثانیه به همه جهان می رسد از این روی تولید محتوا از موضوعات جدی در حوزه رسانه است.

سردار معروفی اظهار کرد : ضرورت دارد  رسانه انقلابی به بایدها و نبایدهای رسانه ای و به اصول توجه بکنند. در شرایط امروز برای ملت ما انسجام از آب و نان نیز لازم تر است. رعایت عزت و شرف و آبروی کشور ما ضرورت دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد : در جنگ سیل خبرنگاران فاتحان آب بودند.بدون گرایش های حزبی و جناحی عمل کردند.این روحیه و اینگونه عمل را برای همیشه لازم داریم نه فقط در جنگ سیل.مدیریت جهادی و مردمی را در سیل دیدیم و رسانه ما هوشمندانه عمل کرد و زیبا گره زدودند. رسانه ها در سیل دغدغه و تحلیل عالمانه و دقیق داشتند.

وی تصریح کزد : هدف ما رسیدن به قله و دید ما روشن و مشخص است.دنیای سیاسی امروز غیرقابل پیش بینی و غیر قابل اعتماد است.جریان نفت ، نفتکش ها و برخورد با رییس دیپلماسی ما و تحریم وی همه آشکارا این موضوع را نشان می دهد.

سردار معروفی گفت : دشمن با دیدن حضور مستمر مردم در تمامی عرصه ها و دیدن هوشمندی مردم با راه انداختن جنگ تمام عیار رسانه ای در جهت یاس و ناامیدی مردم و ایجاد انشقاق و اختلاف تلاش می کند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر