c_300_250_16777215_10_images_1_73121.JPG

ترکمن سسی - رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از 100 مدرسه علوم دینی اهل سنت در گلستان فعالیت دارند و این از برکات و ثمرات جمهوری اسلامی است.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، حجت الاسلام علی خیرخواه صبح امروز یکشنبه در این نشست خبری ادامه داد: دشمن با تبلیغات گسترده باورها و اعتقادات نسل جوان ما را نشانه رفته است و هجمه های سنگین دشمن در عرصه فضای مجازی وظایف اصحاب رسانه را سنگین می کند.
وی تصریح کرد: بمباران های فرهنگی می تواند بسیار خطرناک تر ا بمباران های نظامی باشد زیرا که بمبارن های رسانه ای در زمانی اندک تمام باورها و امیدهای جامعه را مورد هدف قرار می دهد.
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطر نشان کرد: فضای رسانه ای دارای دو جنبه مثبت و منفی است و دشمن با استفاده از این فضا قصد ضربه زدن دارد و برای مقابله با فعالیت گسترده دشمن رسانه ها وظیفه دارند امیدها و آینده روشن نظام جمهوری اسلامی را تقویت و اطلاع رسانی بکنند.
وی با اشاره به مراسم های برنامه ریزی حدود 50 برنامه برای مراسم های چهل و یک مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تلاش ما در این برنامه ها خودجوش و مردمی بودن جشن هاست و با تعامل و مشارکت سایر دستگاه ها این روند را دنبال بکنیم و دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان بازگو بکنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر