c_300_250_16777215_10_images_73350.jpg

ترکمن سسی - در حالیکه در میانه هفته داغ انتخاباتی قرار داریم روز به روز به حساسیت و فشردگی رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در حوزه گنبدکاووس و بخس داشلی برون افزوده می شود.



طی روزهای گذشته از مهلت یک هفته ای تبلیغات رسمی کاندیداهای رقابت های انتخاباتی مجلس در این حوزه ، گروه های مختلف فعال در عرصه انتخاباتی موسوم به یاش اولی ها هرکدام به صورت جداگانه کاندیداهای مورد حمایت خود را به مردم حوزه انتخابیه معرفی کردند و هواداران سایر کاندیداهایی که از دید این گروه ها به دور مانده اند نیز با شور و شوق فراوان در حمایت از کاندیدای مورد نظر تلاش های شبانه روزی دارند.

اکنون در حالیکه کمتر از ۷۲ ساعت به پایان مهلت تبلیغات رسمی کاندیداها باقی مانده است تا حدود زیادی شرایط و کم ک کیف فضای انتخاباتی و میزان مقبولیت کاندیداهای مطرح این حوزه روشن شده و کاندیداهای مطرح با امید و شوق افزون تر فعالیت خود را پیگیری می کنند.

با در نظر گرفتن جمیع شرایط این دوره یکی از فشرده ترین رقابت های انتخاباتی در حوزه گنبد و بخش داشلی برون است.

در نهایت امیدواریم با انتخاب آگاهانه مردم در روز دوم اسفندماه نماینده ای اصلح و توانمند راهی خانه ملت شود تا ضمن پیگیری مطالبات برحق مردم شدیف این حوزه در پیشرفت و توسعه منطقه نقش موثری ایفا نماید.

لطفا نظرات خود را در خصوص انتخابات این حوزه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر