c_300_250_16777215_10_images_75669.jpg

ترکمن سسی- سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تقویت وحدت و همدلی به عنوان سرمایه های اجتماعی بسترساز امنیت است و در سایه امنیت رشد و تعالی جامعه میسر می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی پوشش رسانه ای برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در جمع تعدادی از فعالان رسانه ای اظهار کرد: مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برای گرامیداشت هفته وحدت برنامه های متنوعی تدارک دیده است که با حضور مهمانان و سخنرانان کشوری و استانی و اقشار مختلف مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در روزهای آتی برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی این روزها این برنامه ها با شرایط خاصی اجرا خواهد شد و از این رو پوشش رسانه ای برنامه ها بویژه در بستر شبکه های مجازی امسال اهمیت ویژه ای دارد و انتظار داریم رسانه ها و فعالان فضای مجازی در انعکاس برنامه های تدارک دیده شده همراهی فعالی داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین دیلم خاطر نشان کرد: با توجه به حجم فعالیت ها و ماموریت های مرکز بزرگ اسلامی تصمیم گرفتیم اتاق اقشار در مرکز بزرگ اسلامی را با هدف برقراری ارتباط و تعامل مستمر با آنان و حمایت از اقشار مختلف جامعه راه اندازی نماییم.
گفتنی است اتاق اقشار در ایام هفته وحدت و قبل از ظهر سه شنبه ۶ آبان ماه در مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افتتاح می شود تا اقدامات حمایتی از آنان توسط مرکز انجام شود.

یاسر مقسم معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این نشست با تشریح جزئیات برنامه های ایام هفته وحدت بر ضرورت همکاری رسانه ها در انعکاس و پوشش شایسته برنامه ها در فضای رسانه ای تاکید کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر