c_300_250_16777215_10_images_75905.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۱۵۱ پروژه عمرانی جدید توسط دهیاری ها در روستاهای استان گلستان اجرا خواهد شد.

علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با بیان این خبر گفت: بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات موضوع کمک های ماده ۵۸ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به ۱۵۱ روستای استان گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: پیش بینی می شود در اجرای ۱۵۱ پروژه عمرانی جدید در روستاها، علاوه بر ۵۰ میلیارد ریال کمک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، ۷۲ میلیارد ریال از آورده دهیاری ها و مشارکت مردمی هزینه شده و پروژه های کوچک مقیاس و متوسط مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد ریال حداکثر طی چهار ماه به بهره برداری خواهد رسید.

علی نصیبی گفت: این پروژه های عمرانی شامل بهسازی معابر، تکمیل پارک، جمع آوری و دفع آب های سطحی و ... خواهند بود.

وی افزود: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین در سال جاری، اعتبارات اجرای ۵ پروژه عمرانی مرتبط با زیرساختهای گردشگری در روستاهای گلستان توسط دهیاری ها و نیز تعمیرات خودروهای حمل پسماند قبل از سال ۹۳ دهیاری ها را با هزینه ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال تقبل کرده که این اعتبارات به همراه آورده دهیاری در زمینه های فوق الذکر هزینه خواهد شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، شش مرحله اعتبارات سرانه دهیاری ها به زودی به حساب کلیه دهیاری های استان واریز میشود.

وی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی متعدد در روستاهای گلستان توسط دهیاری ها تصریح کرد: دهیاری ها موظفند حداقل ۶۰ درصد بودجه محقق شده خود را صرف اجرای پروژه های عمرانی نمایند./ گلستان روستا

ترکمن سسی - از کاربران و مخاطبان فهیم که در روستاها سکونت دارند انتظار داریم مشکلات و نیازهای روستاهای محل سکونت خود را جهت آگاهی و تصمیم سازی متولیان امر اعلام نمایند

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر