c_300_250_16777215_10_images_76617.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند بستری بیماران کرونایی در گلستان افزایشی است و نگرانی از ایجاد موج چهارم کرونا در گلستان وجود دارد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگوی خبری با اشاره به اینکه شهرهای گرگان، علی آباد و بندرگز به وضعیت هشدار کرونایی رسیدند اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، رامیان، بندرترکمن و گمیشان در وضعیت آبی، کلاله، گنبد، مینودشت، آق قلا و آزادشهر و کردکوی در وضعیت زرد، علی آباد، بندرگز و گرگان در وضعیت نارنجی هستند.
وی افزود: در حال حاضر ۴۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، از این تعداد، ۹۴ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و ۳۹ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل اند.
فاضل خاطر نشان کرد: کل بهبودیافتگان تا به امروز ۲۰ هزار و ۱۶۹ مورد بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پایان تصریح کرد: وضعیت کل استان، زرد است، مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از شرکت در دورهمی ها پرهیز کنند تا شاهد وقوع موج چهارم کرونا در استان نباشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر