c_300_250_16777215_10_images_76620.jpg


گرگان: ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مدرسه سازی در روند رشد و تعالی دانش آموزان و آینده کشور اظهار کرد: راه آبادانی کشور از ساخت مدارس می گذرد .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز یکشنبه ۲۶ بهمن در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه بنیاد علمی و آموزشی قلم چی در روستای حیدرآباد گرگان ضمن تبریک حلول ماه رجب تصریح کرد:در دهه فجر امسال ۱۹۳۱ میلیارد تومان پروژه شامل ساخت راه ها، مدرسه ها، خانه بهداشت، ارتقا بستر اینترنت، گازرسانی و ... در روستاهای استان افتتاح شده است.
وی با اشاره به خدمات صپرت گرفته افزود:دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاها داشته است.
استاندار گلستان گفت: از سال ۹۲ تا به امروز ۱۸۰۰ کلاس درس در گلستان ساخته شده و تا پایان این دولت تعداد کلاس های درس ایجاد شده در استان به ۲ هزار کلاس می رسد.
حق شناس یادآور شد: خیرین در ساخت ۳۵ درصد مدارس استان همراهی می کنند که شایسته تقدیر است.
وی تاکید کرد: امروز خرید کتاب برای کودکان و نوجوانان در سبد خرید خانواده قرار گرفته که در رشد فرهنگی نسل جدید تاثیر بسزایی دارد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: راه آبادانی کشور از ساخت مدارس با کیفیت می گذرد و ارتقا در شاخصه ساخت مدارس مسیر توسعه در آینده را هموار تر می سازد.
حق شناس ضمن تقدیر از همت خیرین گفت: طرح آجر به آجر اقدامی خیرخوانه و ارزشمند است که کمک می کند سرمایه های خرد نقش تاثیرگذاری در مدرسه سازی داشته باشند.
لازم به ذکر است در این مراسم مدرسه ۶ کلاسه بنیاد قلم چی در روستای حیدرآباد شهرستان گرگان با اعتبار ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر