c_300_250_16777215_10_images_77523.jpg


ترکمن سسی - یادداشت مدیر - همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتناعی و محدودیت های اجتناب ناپذیر اجتماعات مردمی موجب شده است تا ستاد های تبلیغاتی در فضای واقعی امکان فعالیت چندانی نداشته باشد.



این وضعیت موجب شده است تا در بازه زمانی تبلیغات قانونی انتخابات، فضای مجازی فرصتی مغتنم باشد تا داوطلبان انتخابات برای معرفی خود از آن بهره ببرند.

در حالیکه روز به روز به روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و موعد انتخابات نزدیک تر می شویم اهمیت بهره گیری و فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی نیز بیشتر و بیشتر می شود.

در واقع امکاناتی که فضای مجازی برای فعالیت های انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها فراهم می کند موجب شده است تا شبکه های اجتماعی به کانون اصلی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات و هواداران آن‌ها شود.

شهروندان و کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز بنا به اعضای وقت و حوصله خود سعی دارند تا با مراجعه به محتوای ارسالی نامزدها و هواداران آنها در فضای مجازی و تجمیع دیگر داده های خود کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر