c_300_250_16777215_10_images_10152.jpg

 

ترکمن سسی - بزرگراه گنبد به آق قلا پس از پروژه جاده نفت یکی از مهمترین طرح های مسکوت مانده حوزه راهداری شرق استان و گنبد می‌باشد که شروع مجدد آن باعث کاهش حوادث و تلفات جانی در مسیرهای پر تردد خواهد شد.


به گزارش پایگاه اخبار گنبد ، این پروژه که اواخر دهه هشتاد تا کیلومتر ۴ از ابتدای مسیر خط نو تا چهارراه عطابهلکه به بهره برداری رسیده بود پس از بالغ بر یک دهه توفق مجددا با شروع بیس ریزی فعالیت آن آغاز شد.
بر اساس پی گیری های پایگاه خبری اخبار گنبد، یکی از کارشناسان حوزه راهداری در خصوص جزئیات این پروژه اظهار داشت: این فاز که از ابتدای چهارراه عطابهلکه و لاین شمالی جاده شروع می شود به پنج کیلومتر ادامه خواهد یافت و این طرح شامل زیر سازی و آسفالت مسیر خواهد بود.
لازم به ذکر است چهار بانده نمودن بزرگراه گنبد به آق قلا پس از پروژه جاده نفت یکی از مهمترین طرح های مسکوت مانده حوزه راهداری شرق استان و گنبد می‌باشد که شروع مجدد آن باعث کاهش حوادث و تلفات جانی در مسیرهای پر تردد خواهد شد.
منبع: پایگاه اخبار گنبد – راضیه اونق

c_300_250_16777215_10_images_10153.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر