c_300_250_16777215_10_images_76961.jpg

 
گنبدکاووس : ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به حادثه تلخ تعرض به دو دختر بچه در اطراف سد گلستان گفت: حادثه سد گلستان حادثه ای تلخ بود و دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم لازم فرد خاطی را صادر خواهد کرد تا متخلف مطابق قانون مجازات شود.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از گنبدکاووس، هادی حق شناس امروز پنج شنبه ۵ فروردین 1400 با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس و با همراهی امان قلیچ شادمهر شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی ، امامان جمعه و فرماندار شهرستان تصریح کرد: حادثه سد گلستان و تعرض به دو کودک معصوم حادثه ای تلخ بود که خوشبختانه تمام دستگاه های مسئول از ابتدا به پرونده ورود کردند و انشاالله دستگاه قضایی مطابق قانون فرد خاطی را مجازات خواهد کرد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: از بزرگان و مسئولان شهرستان گنبدکاووس و به ویژه جوانان گنبدی به واسطه صبر و بردباری تشکر می کنم که اجازه ندادند ضد انقلاب از این حادثه تلخ سوء استفاده کند.

استاندار گلستان در پایان تاکید کرد: همراهی تمام دستگاه بگونه ایست که اجازه نخواهیم داد رسانه های بیگانه خدشه ای به وحدت استان گلستان وارد کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر