c_300_250_16777215_10_images_77707.jpg


ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: علمای اهل سنت با رهنمودها و تبیین موضوع انتخاب اصلح در رفع مشکلات و بهبود آینده جامعه و تشویق مردم به مشارکت فعال در مقاطع حساسی چون انتخابات همواره نقش آفرین بوده اند.



حاج عبدالرحمن آخوند کر در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی، با اشاره به نقش علمای مساجد جامع و اساتید حوزه های علمیه در هر چه پر شور برگزار شدن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی علمای اهل سنت با رهنمودهایشان و تبیین موضوع یک انتخاب اصلح در رفع مشکلات و بهبود آینده جامعه همراه با سایر مسئولین نظام اسلامی تاثیر غیر قابل انکاری در تشویق مردم به حضور در پای صندوق های آرا داشتند.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن با یادآوری این مطلب که معمولا در گفتمان های انتخاباتی ریشه یابی و آسیب شناسی مشکلات معیشتی، صدر مطالب را به خود اختصاص می دهند، افزود: طبیعی است که وقتی بحث انتخابات پیش می آید هر یک از کاندیدها با استفاده از فرصتی که رسانه ملی در اختیارشان می گذارد به بررسی مباحث و آسیب ها می پردازند. در این میان علما نیز همواره بر رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر تاکید کرده و همسو با دلسوزان نظام قدم برداشته اند.

این عالم اهل سنت تلاش شبکه های معاند و شبکه های سرسپرده غربی را در کم رنگ جلوه دادن انتخابات قلمداد کرد و اظهار کرد: تاریخ نشان می‌دهد که سیاستمداران غربی جز منافع خود و غارت منابع کشورهای اسلامی هدف دیگری را دنبال نمی کنند. ابن اقتدار و عظمت براحتی به دست نیامده است و همانگونه که دیدیم ملت ما در دوران جنگ تحمیلی با نثار تعداد زیادی شهید، جانباز و اسیر از انقلاب اسلامی خود دفاع کردند.

حاج آخوند عبدالرحمن کر اظهار داشت: غربی ها از طرح مشکلاتی که در جامعه بیان می شود و مطالبه گری مردم برداشت معکوس کرده و شرایط را طوری جلوه می دهند که مخاطب گمان ورزد مردم ایران از نظام اسلامی دلسرد شده اند، اما اینها یک خیال باطل است و همانگونه که دیدیم مردم طی انتخابات خرداد ماه حضور پرباری در صحنه و پای صندوق های اخذ آرا داشتند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: انتقادهای سازنده از سیاست های اجرایی دولتمردان بخشی از مسیر رو به پیشرفت در یک جامعه مدرن بشمار می رود، لیکن شبکه های معاند و غربی ها می کوشند با ادامه سیاست های نخ نما شده میان مردم و مسئولین فاصله ایجاد نمایند. آنها جایگاه علما در بین مردم را برنتابیده و به تخریب چهره و جایگاه ارزشمند ایشان می‌پردازند که البته از پیروان اسلام ناب آمریکایی و انگلیسی انتظاری جز این هم نمی رود. شبکه های معاند علمای اسلام را خار چشم خود می دانند و از این رو دشمنی خود را با آنها علنی کرده اند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات یک حق عمومی و سفارش شده در قرآن کریم است. امروز هجمه خبری رسانه های بیگانه در محورها و مباحث مختلف علیه دولت و ملت ایران اسلامی متمرکز هستند و می طلبد تا مراقبت بیشتری برای مقابله با آن عداوت ها و حفظ منافع ملت و نظام اسلامی بخرج دهیم.

آخوند کر یکی دیگر از اهداف دشمنان را بازی با افکار جوانان دانست و متذکر شد: اقشار جوان ما در مقابل هجمه رسانه ای شبکه های معاند هوشیار باشند که جز تخریب نظام اسلامی سیاست دیگری را دنبال نمی کنند. کشور ما در دوره ستمشاهی منابع زیادی را در نتیجه دخالت های دولت های غربی از دست داده و اکنون که در شرایط تحریم قرار داریم بصیرت و پایداری لازم است تا بتوانیم با حفظ وحدت و انسجام اسلامی مشکلات را پشت سر گذاشته و گام بسوی پیشرفت و اعتلای کشور برداریم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر