c_300_250_16777215_10_images_10621.jpg

 

ترکمن سسی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس (رازی) منوط به تامین و تحویل زمین است و تا زمین مورد نیاز تحویل نشود علوم پزشکی عملا نمی تواند کار را آغاز کند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، ظهر امروز سه شنبه 27 دی 1401 جمعی از خبرنگاران گنبد کاووس با حضور در دفتر دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با وی دیدار و در خصوص مسائل حوزه بهداشت و سلامت شهرستان گنبدکاووس به بحث و گفتگو پرداختند.
دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوان حوزه سلامت هستند خواستار یاری و کمک در جهت ارتقای سلامت به ویژه در حوزه شرق استان شد و تاکید کرد: تصمیم گیری درباره اراضی دولتی در شهرستان گنبدکاووس بر عهده فرمانداری ویژه گنبدکاووس و مدیران شهرستان گنبدکاووس متعهد هستند تا زمین مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان را تامین کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه مشکل زمین بیمارستان رازی گنبدکاووس باید در شهر گنبدکاووس حل شود گفت: زمین هایی که به علوم پزشکی معرفی شده مشکلات حقوقی داشته و تملُک این اراضی با آن شرایط میسور نبود و تاکنون هیچ زمینی برای ساخت این بیمارستان اختصاص نیافته و علوم پزشکی عملا نمی تواند کار را آغاز کند.
وی خاطر نشان کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت بیمارستان رازی گنبدکاووس حدود 10 هکتار است و با شرایط اقتصادی فعلی ساخت هر تخت بیمارستانی حدود ۳ میلیارد تومان هزینه دارد که با احتساب ۴۰۰ تخت هزینه ساخت این بیمارستان ۱۲۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود که در صورت گذشت زمان این رقم بیشتر هم خواهد شد.
دکتر گلفیروزی تصریح کرد: قول هایی از برخی خیرین برای کمک به ساخت این بیمارستان داریم و به محض واگذاری زمین مورد نیاز، علوم پزشکی با تمام قوت کار ساخت بیمارستان را آغاز خواهد کرد.
فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس پیشتر در گفتگو با رسانه ها برلزوم تلاش، پیگیری و اهتمام جدّی مسوولان شهری برای تامین زمین مورد نیاز برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس اشاره و گفته بود که در صورت عدم تامین زمین، احتمال باطل شدن مجوز این پروژه وجود دارد.
در این نشست، خبرنگاران گنبدی بر آموزشی شدن بیمارستانهای گنبدکاووس، توسعه مراکز پژوهشی و درمانی سرطان و ارتقای سطح بهداشت و درمان شرق استان تاکید کردند.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-01-17_19-46-19.jpg

خبرنگار : رحمان رحیمی سعید

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر