c_300_250_16777215_10_images_77192.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - در ایام پرخیر و برکت رمضان ماه بهار قرآن مناسب دیدیم تا یکی از خادمان قرآن و دین در منطقه ترکمن صحرا و شهرستان گنبدکاووس را کوتاه معرفی بکینم.



حافظ صالح قاری حبیب لی مدیر و مدرس دارالتحفیظ آق قایه یکی از خادمان راستین قرآن و دین است که در تمام فصول سال بویژه در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی در تعلیم قرآن آموزان در تکاپوست.

 وی در این دالتحفیظ که در روستای آق قایه در شمال شهر گنبدکاووس واقع است، همه ساله پذیرای دانش آموزان و علاقه مندان به حفظ و قرائت قرآن کریم به صورت رایگان است.

ساختمان جدید دارالتحفیظ به صورت امروزی شامل خوابگاه ، سلف سرویس ، اتاق مطالعه و تمرین قرآن آموزان و اتاق اساتید و ... با کمک خیران در مراحل پایانی ساخت است.

تمامی هزینه های احداث بنای  ارالتحفیظ و هم چنین اقامت ، تغذیه و امور رفاهی قرآن آموزان از سوی خیران منطقه تامین می گردد.

به همت حافظ( آخوند )صالح قاری حبیب لی و مشارکت خداپسندانه خیران منطقه ، تاکنون صدها حافظ جوان و نوجوان از این دارالتحفیظ قرآن آموخته و در خدمت مردم متدین منطقه ترکمن صحرا هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر