c_300_250_16777215_10_images_77522.jpg


گرگان - ترکمن سسی - فرماندار گرگان گفت: ۷۶ نقطه در شهر گرگان برای نصب پوستر و بنر داوطلبان انتخابات در نظر گرفته شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: طبق فرآیند قانونی انتخابات بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا به پایان رسیده و از امروز تا ۱۹ خردادماه، اسامی منتشر می‌شود.
فرماندار گرگان با بیان اینکه طبق گفته انتخابات در چهار شهر گرگان، جلین، سرخنکلاته و قرق انتخابات برگزار می‌شود، افزود: تبلیغات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در مجموع ۲۳۳ نفر در شهرستان گرگان تأیید صلاحیت شده که از این تعداد ۱۷۷ نفر داوطلب حضور در پارلمان شورای شهر گرگان هستند.
حمیدی گفت: در شهرستان گرگان ۲۶۳ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۵۰ شعبه در بخش بهاران، ۷۰ شعبه در بخش مرکزی و ۱۴۳ شعبه در شهر گرگان است که نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش شعبه‌ها را شاهد هستیم.
فرماندار گرگان بیان کرد که در شورای شهر شهرستان گرگان ۲۵ نفر انتخاب شده که ۹ نفر در گرگان و بقیه در سه شهر دیگر خواهند بود.
وی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر گرگان به صورت الکترونیکی است از همه مردم خواست تا اسامی نامزدها و کد آنها را همراه خود داشته تا در شعب شلوغی و تجمع ایجاد نشود.
طبق گفته فرماندار گرگان در شهرستان گرگان بیش از ۲۷۰ هزار نفر حائز شرایط رأی دادن هستند.
حمیدی بیان کرد: ۷۶ نقطه از شهر برای نصب پوستر و بنر داوطلبان در نظر گرفته شده و هواداران داوطلبان و نامزدها از چسباندن پوستر در سایر نقاط پرهیز کنند.
وی عنوان کرد: تاکنون درخواست برپایی ستاد سه داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شامل رضایی، جلیلی و زاکانی به فرمانداری واصل شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر