c_300_250_16777215_10_images_77520.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده سپاه نینوا گلستان به ابعاد شخصیت منحصر به فرد حضرت امام خمینی (ره) و نقش و جایگاه ایشان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اهمیت قیام 15 خرداد پرداختند.

 


سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان، در مراسم گرامی داشت ارتحال ملکوتی حضرت  امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و شهادت امام صادق(ع) که با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردیده بود، طی تبیین قیام امام خمینی(ره) بیان داشتند، که اگر قیام امام و ندای آزادی خواهی ایشان نبود و قیام عظیم مردمی ملت عزیز ایران در 15 خرداد و ادامه مسیر تا پیروزی انقلاب اسلامی نبود، امروز شاهد اثری از اسلام ناب محمدی در این ایران اسلامی نبودیم.


وی خاطر نشان کرد: نظام شاهنشاهی با حرکت خزنده و برنامه ریزی شده خود، بدنبال از بین بردن تمامی مظاهر اسلام از سطح جامعه ما بود و برنامه هایی مانند جشن های 2500 ساله در راستای همین هدف پلید اجرا و عملیاتی می شدند. قیام امام یک قیام الهی بود و الهی بودن این قیام باعث گردیده بود سکینه الهی در ایشان ساری و جاری باشد و این امر وصیتنامه امام بزرگوار نیز جلوه داشت و فرمود من با قلبی آرام به دیدار معبود خود می روم، و اگر بعد الهی این قیام نبود این موفقیت ها و پیروزی ها محقق نمی شد.


سردار ملک شاهکویی ادامه داد: در زمان امام(ره) عده ای امام را دیدند ولی از امام فاصله گرفتند و از گردونه خارج شدند، امروز هم امام حی در وسط میدان استاده اند و وظیفه داریم که گرد او جمع شویم و رسالت خودمان را آنطور که شایسته است ایفا کنیم. همانطور که در زمان امام راحل مطهری ها و مفتح ها بودند که پیام و کلام امام را در بدنه جامعه خواص و عوام تسری می داند، امروز هم زمان پاسخ گفتن به ندای امام حاضر است و ما وظیفه داریم پیام و کلام مقام معظم رهبری را به بدنه جامعه منتقل کنیم.


وی تصریح کرد: امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و شاهد درماندگی استکتبار در سطح منطقه و جهان هستیم. امروز استکتبار جهانی از هر زمانی، خود را به نابودی نزدیکتر می بیند و با وجود هزینه های مادی و معنوی فراوان جهت استیلا بر منطقه و ایران، آنچه مشاهده می کند، قدرتمندی نظام اسلامی و افزایش نفوذ ایران در منطقه قدرت گرفتن گفتمان مقاومت است. جنگ 12 روزه اخیر فلسطینیان سرفراز نشان داد که در سرزمین های اشغالی نقطه امنی برای دشمن صهیونیست وجو ندارد و ما باید همچنان تا تحقق آنچه وعده داده شده ایم در این مسیر نورانی با تمام توان گام برداریم.


فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: آینده انقلاب و این حرکت عظیم، ما در این برهه از تاریخ به انتخابات 28 خرداد گره خورده است. این انتخابات یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به، حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول خواه  در سطح کشور عزیزمان باشد و اگر حضور حداکثری رخ داد، دراینصورت توطئه ها و دشمنی ها بی اثر و دشمن مأیوس خواهد شد. دشمن با استفاده از رسانه و ابزار های جنگ نرم خود، شبهات فراوانی را در جامعه منتشر می کند و وظیفه ما این است که این شبهات را از سطح افکار عمومی پاک کنیم و مثل شبهای عملیات، به قلب دشمن در میدان جنگ امروز، که همان جنگ اراده ها و جنگ فکرهاست بتازیم. خانواده سپاه، شما یادگاران شهدای عزیز دفاع مقدس و بازماندگان آن دوران جهاد  و حماسه، در این مقطع زمانی نقش اساسی و مهمی دارید. اولویت اول جامعه اسلامی ما باید مسئله انتخابات و حضور حداکثری در انتخابات باشد و همه احاد جامعه و شما عزیزان و پیشکسوتان باید در این عرصه ایفای نقش کنید و اثر گذار باشید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر