c_300_250_16777215_10_images_74521.jpg

ترکمن سسی – نورمحمد دانشمند: رسانه های محلی و فضای مجازی در دنیای امروز و در شرایط کنونی ظرفیت بی نظیری است تا فعالان عرصه های فرهنگی، هنری تعاملات اجتماعی خود با مردم را بیشتر بکنند.


بهره گیری از ظرفیت رسانه های محلی و فضای مجازی ، فرصتی است تا فعالان عرصه های مختلف در جامعه اهداف ارزشی از قبیل امیدآفرینی در جامعه ، تقویت و ترویج فرهنگ بومی و سبگ زندگی مبتنی بر ارزش های جامعه و دهها مورد مشابه دیگر بیش از پیش با مخاطبان و افراد جامعه در تبادل باشند.

به عنوان نمونه ابتکار جالب اوغلان بخشی در برگزاری کنسرت آنلاین یکی از این نمونه کارهاست که با همکاری فعالان مجازی و رسانه ای محلی همراه است و انصافا هدف ارزشمندی را دنبال می کند و گسترش و ترویج این قبیل فعالیت ها در منطقه محسوس است و باور داریم هنر هنرمند در جایی ارزش پیدا می کند که در خدمت مردم باشد و چنین ابتکاراتی در بسیاری از عرصه ها مورد نیاز جامعه ماست.

در واقع اگر دیگر فعالان منطقه نیز ابتکارات مشابهی داشته باشند نوعی استفاده کاربردی و موثر از فضای مجازی را شاهد خواهیم بود که خود موجب تحرک و پویایی جامعه در عرصه های مختلف خواهد شد.

از اینرو بنا به موضوع فعالیت فعالان منطقه در خیلی از موضوعات می توان کار کرد و قطعا با توجه به شرایط کرونایی این روزها و محدودیت در برگزاری اجتماعات حقیقی استقبال مردمی از این قبیل برنامه ها نیز خود خواهد بود و شکر خدا فعالان فضای مجازی و رسانه های محلی منطقه نیز معمولا از این موارد استقبال می کنند.

بهرحال پیش نیاز تحقق این قبیل ابتکارات نوعی مسولیت ذاتی در بین فعالان عرصه های مختلف منطقه است و اطمینان دارم همکاران رسانه ای ما در منطقه ترکمن صحرا آمادگی همراهی را دارند تا از جایی کار آغاز شود و انصافا تاثیرات آن در بین افراد جامعه منطقه امیدبخش خواهد بود و با دیدن تاثیرات فعالیت ها در جامعه ، انگیزه های معنوی لازم برای استمرار این کارها را به فعالان این حوزه ها ترزیق خواهد شد.
ن. دانشمند: مدیر رسانه ترکمن سسی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر