c_300_250_16777215_10_images_76785.jpg


گلستان : ترکمن سسی - مدیر کل هواشناسی استان گلستان در گفتگو با اصحاب رسانه از ساخت دیتالاگر باران سنج بهمراه سایت و اپلیکیشن مربوطه با تلاش همکاران استان در سال جهش تولید خبر داد.



به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، نوربخش داداشی مدیر کل استان در گفتگو با اصحاب رسانه از ساخت دیتالاگر باران سنج بهمراه سایت و اپلیکیشن مربوطه جهت ساخت و بهره برداری از آن با تلاش همکاران استان در سال جهش تولید(برای تغییر محسوس در زندگی مردم) خبر داد.

وی افزود: با عنایت مصوبه پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی که در "سند شماره 02-ک گ3/ش م 55" کارگروه معاونت فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران با عنوان ارزیابی تجهیزات هواشناسی ساخت داخل آورده شده و در راستای بهره گیری بهینه از توان داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی تجهیزات هواشناسی، دیتا لاگر باران سنج به همراه سایت و اپلیکیشن مربوطه توسط همکاران استانی (آقایان مجتبی وسیع سری و سعید پنجه کوبی) طراحی و به حوزه تجهیزات و مهندسی سازمان معرفی شده تا در صورت تایید برای تولید انبوه آن اقدام شود.

داداشی در ادامه قابلیتهای این سامانه را شامل، ارسال دیتا از طریق GPRS و شبکه محلی به سرور اختصاصی، نصب بر روی انواع مختلف برندهای باران¬سنج موجود در کشور،ارسال دیتا در بازه زمانی یک دقیقه، قابلیت ذخیره سازی دیتا در هنگام قطع خطوط ارتباطی (پس از برقراری ارتباط، تمامی داده¬ها ارسال می¬گردد.)، قابلیت صدور هشدار در مواقع ضروری (در شرایط بحران)،  امکان مشاهده Online از طریق اپلیکیشن و سایت اختصاصی، تعریف ایستگاههای جدید و ویرایش در سایت، امکان صدور اطلاعات در قالب Excel،  امکان ذخیره سازی دیتا حداقل بمدت 10 سال (با نصب رم یک گیگابایتی)،  ابعاد 5*10*10 و  قابلیت انعطاف بالای دیتالاگر برای افزودن امکانات بیشتر مانند افزایش سنسورها و ... بر شمرد و تاکید نمود که در صورت تولید انبوه این سامانه با توجه به ارزبربودن تمام ادوات هواشناسی میتواند در راستای بهره گیری بهینه از توان داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی تجهیزات هواشناسی مثمر ثمر بوده و از خروج قابل ملاحظه ارز از کشور جلوگیری نماید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر