c_300_250_16777215_10_images_76940.jpg


گلستان : ترکمن سسی - عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: بیانات مقام معظم رهبری برای همه آحاد جامعه الهام‌بخش است و تحقق شعار سال نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی است.


قربان محمد آخوند اونق در گفتگو با رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با موضوع نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» اظهار کرد: دشمن در مقابله با نظام اسلامی جنگ اقتصادی را در پیش‌گرفته است و با تحریم‌ها و توطئه‌های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است و باید در این شرایط بسیار هوشیار باشیم و بهترین راه مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن تقویت و حمایت از تولید، صنعت و توان داخلی کشور است.


امام جمعه اهل سنت بندرترکمن خاطر نشان کرد: انتخاب شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر فرزانه انقلاب بسیار آگاهانه و در راستای حمایت همه‌جانبه مسئولان و مردم از صنعت و تولید داخلی است و همه باید برای تحقق آن به میدان بیایند و این امر نیازمند عزمی ملی و روحیه‌ای جهادی است.


این عالم اهل سنت با بیان اینکه، امیدواریم با تلاش مضاعف مردم و مسئولان شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شد، تحقق یابد، افزود: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانیم چون حمایت از تولید و توجه به توان و ظرفیت داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد خواهد شد.


آخوند قربان محمد اونق با اشاره به اینکه توفیق خدمتگذاری به مردم از نعمت های والای خداوند متعال است که عطا نموده است، افزود: یکی از راه‌های جذب رحمت الهی خدمت به مردم است چراکه رأفت به خلق خدا رضایت الهی را در پی خواهد داشت و باید دست در دست هم دهیم و بزرگ‌ترین خدمت که همان خدمتگزاری به مردم است را به شایستگی ادا کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر