c_300_250_16777215_10_images_1338201_235.jpg

گرگان : ترکمن سسی - رئیس دانشگاه آزاد گلستان از راه‌اندازی دانشکده مهارت کارآفرینی در دانشگاه آزاد گرگان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.


به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد گلستان از راه اندازی دانشکده مهارت کارآفرینی در دانشگاه آزاد گرگان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: امسال برای ایجاد ۲۱ رشته جدید در حوزه‌های علوم پزشکی و مهارتی برنامه ریزی داریم.

طاهری با بیان اینکه در دانشگاه آزاد گرگان ۶ رشته علوم پزشکی و ۱۵ رشته مهارتی وجود دارد، گفت: در سال جدید گسترش زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مجازی را پیگیری می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد گلستان به بخشی از دستاورد‌های پژوهشی این دانشگاه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ مقاله از دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مجلات معتبر بین المللی منتشر شد. انتشار سه نشریه علمی جدید نیز از دیگر دستاورد‌های پژوهشی ما در سال گذشته بود.

وی توضیح داد: توسعه سرای نوآوری کشت و تجاری سازی گیاهان زینتی و ایجاد فضای اشتغال و درآمدزایی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه در این حوزه، به عنوان فعالیت شاخص ما در سال ۹۹ مطرح است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر