c_300_250_16777215_10_images_77019.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - محمد زمان سلمانی، فرهنگی بازنشسته و مدیر و موسس موسسه آموزشی غیر انتفاعی فروغ دانش در گرگان است و موفقیت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم همواره یکی از دغدغه های همیشگی اوست.


وی در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی با افتخار می گوید : جوانان بسیاری با بهره گیری از آموزش های اساتید موسسه آموزشی فروغ دانش به دانشگاه های برتر کشور راه یافته و پله های ترقی را طی نموده اند و هم اکنون در عرصه های مختلف مشغول خدمت به مردم کشورمان هستند.

محمدزمان سلمانی معتقد است دوران نوجوانی و دانش آموزی یک دوران بی نظیر و یک فرصت استثنایی است که نوجوانان ما باید این دوران سراسر ظرفیت را قدر بدانند. دوران دانش آموزی زیربنای زندگی پیش روی نوجوانان است و هر کسی در این دوران تلاش و همت بکند زندگی آینده خود را درست  کرده است.

این استاد پیشکسوت می گوید: کسی که در میانسالی است تلاش خود را کرده و عمده توانایی های خود را بروز داده و به موفقیت هایی دست یافته است اما یک نوجوان این ظرفیت و استعداد را دارد تا با تلاش خود به بالاترین قله موفقیت برسد و دوران نوجوانی بسیار مهم تر از دوران میانسالی است.

سلمانی می گوید: استعدادها در افراد مختلف متفاوت است.باید بچه ها را تشویق بکنیم در آن عرصه ای که علاقمند است و استعداد دارد تلاش بکند قطعا موفق خواهد شد.

وی داشتن نظم و برنامه در کارها ،مدیریت زمان ، تقویت حس مسوولیت پذیری و تلاش مداوم را راز موفقیت نوجوانان می داند.

این استاد پیشکسوت اصالتا اهل دنگلان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر