c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-04-11_10-07-41.jpg


گرگان : ترکمن سسی - سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان از ثبت نام بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای روستایی خبر داد.



امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستایی است و انتظار داریم نخبگان و افراد متخصصی که در روستاها حضور دارند در این انتخابات نام نویسی کنند.
وی گفت: تا پایان وقت روز گذشته ( 21 فروردین) 4 هزار و 614 نفر برای شرکت در این رقابت انتخاباتی ثبت نام کردند.
شادمهر اعلام کرد: در ششمین روز ثبت نام از کاندیداها یکهزار و 405 نفر برای شرکت در انتخابات داوطلب شدند که از این تعداد، یکهزار و 320 نفر آقا و 85 نفر خانم هستند.
سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بیان داشت: کسانی که تمایل دارند در این دوره از انتخابات شرکت کنند می‌توانند از سه طریق اقدام کنند. برای کسانی که دسترسی به رایانه و اینترنت وجود ندارد، می‌توانند با مراجعه حضوری به بخشداری‌ها در انتخابات ثبت نام کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند از طریق رایانه شخصی یا تلفن‌های همراه هوشمند و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند.
شادمهر یادآور شد: انتخابات شوراهای اسلامی روستاها همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در 28 خردادماه امسال برگزار می‌شود.
وی با پیش بینی افزایش قابل توجه شمار داوطلبان در روز پایانی مهلت قانونی ثبت نام گفت: در 28 خردادماه و با آرای مردم 3 هزار و 320 نفر به عنوان اعضای شوراهای روستایی انتخاب می‌شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر