c_300_250_16777215_10_images_77211.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - هفته گرامیداشت دویست و هشتاد و هشتمین سالروز تولد شاعر شهیر ترکمن مختومقلی فراغی از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت 1400در استان گلستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود و عمدتا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در نشست هماهنگی گرامیداشت مختومقلی فراغی که اواخر هفته گذشته در استانداری گلستان برگزار شد، در خصوص نحوه اجرای مراسم گرامیداشت مختومقلی، تصمیم گیری شد. طی آن مقرر گردید مراسمی محدود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی عصر آخرین ۵شنبه اردیبهشت ماه در آرامگاه شاعر شهیر برگزار شود و تاکید شده است امسال بخاطر شرایط کرونایی بدون تجمعات مردمی و صرفا با حضور تعدادی محدود برگزار گردد.

براساس این گزارش ، احسان مکتبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان نسبت به تدارک تمهیدات برگزاری هفته گرامیداشت مختومقلی فراغی بر استفاده از بستر فضای مجازی تاکید نمود. همچنین با مشارکت فعالان فرهنگی و ادبی منطقه و عاشقان مختومقلی انتظار می رود از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت هر روز با برگزاری نشست های مجازی 288 مین سالروز تولد مختومقلی فراغی گرامی داشته شود.

در این راستا همایش ادبی مختومقلی فراغی در روز چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کنار برج قابوس برگزار می گردد که فراخوان مقالات آن همایش در روزهای اخیر در فضای مجازی منظقه اطلاع رسانی شده است.

همایش ادبی و هفته گرامیداشت مختومقلی به همت سازمان های مردم نهاد منطقه و انتشارات مختومقلی و مرکز گفتگوی صلح برای همه برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر