c_300_250_16777215_10_images_77460.jpg

 

اینچه بر ون : ترکمن سسی - نشست صمیمی بخشدار داشلی برون با نخبگان و فرهیختگان بخش داشلی برون با هدف بررسی تشکیل انجمن شعر و ادب بخش برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این نشست نوراله بابائی نژاد بخشدار داشلی برون ضمن ارج نهادن به مقام بالای شاعران وفرهیختگان آنان را سرمایه های منطقه دانسته و نقششان را در شکل دهی فرهنگ جامعه بی بدیل خواند.

بابائی نژاد ادامه داد : شاعران ونخبگان تاثیر بسزایی در جامعه اطراف خود دارند و این تاثیر می تواند در انتخابات پیش رو نقش انکار ناپذیری داشته باشد .

بخشدار داشلی برون ضمن تشکر از این افراد به جهت همکاری در عرصه های مختلف از آنان خواستند که با ایجاد فضای پرشور در انتخابات از مردم بخواهند که با حضور حداکثری آینده کشور خود را رقم بزنند.

در این نشست صمیمی از فعالان عرصه ادب، شاعران و فرهیختگان منطقه و عوامل اجراکننده جشنواره نوروزی فرهنگ و اقوام استان گلستان که فروردین ۱۴۰۰ در سه راهی اینچه برون برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تشکر گردید.

گفتنی است این نشست با حضور نورالله بابائی نژاد بخشدار داشلی برون ، شجاعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس ، حاج آخوند چرکزی مسئول تبلیغات اسلامی اینچه برون و آتابای رئیس میراث فرهنگی گنبدکاووس برای تشکیل انجمن شعر و ادبی بخش و استفاده و بهره مندی از محافل گرم اساتید شعر و موسیقی سنتی و در بخشداری داشلی برون تشکیل گردید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر