c_300_250_16777215_10_images_77463.jpg

 

علی آبادکتول: ترکمن سسی - سید عبدالله سید کتولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول گفت: مدیریت منسجم و استفاده از خرد جمعی تنها راه نجات کشور است و خانواده بزرگ آموزش و پرورش که شامل فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های آنها هستند، نقش مهمی در این تصمیم گیری دارند.

 


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سید عبدالله سید کتولی در مصاحبه مطبوعاتی امروز خود ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ، افزود: انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات پیش رو از اهمیت خاصی برخوردار است و نسل جوان به ویژه رای اولی ها باید قدر موقعیت و ارزش رای خود را بدانند.


وی در ادامه گفت: اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ در حدی است که مقام معظم رهبری در سخنان خود در نخستین روز از سال نو انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ را در ابعاد داخلی و خارجی بسیار مهم برشمردند و به نقشه و تلاش گسترده دشمنان برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات تاکید کردند.


البته همواره جوانان از مهمترین عناصر در برگزاری انتخابات پرشور و همچنین عامل اصلی در سرنوشت کشور هستند به طوری که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در بهمن ۹۷ جوانان به عنوان هسته اصلی مورد خطاب هستند که باید در ۴۰ سال دوم انقلاب به عنوان سکاندار اصلی در جامعه نقش‌آفرینی کنند.


انتخابات ۱۴۰۰ نیز عرصه مناسبی برای ورود جدی جوانان و نقش آفرینی آنان در سرنوشت کشور و نظام است و جوانان علاوه بر ایجاد شور و نشاط در فضای انتخاباتی و ترغیب مردم به حضور حداکثری در این عرصه، می‌توانند با مطالعه و تبیین شاخصه‌ های انتخاب اصلح، مردم را در جهت بهترین انتخاب یاریگر باشند.


مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول در خصوص حماسه 15 خرداد و اغاز قیام سرنوشت ساز ملت ایران گفت: قیام ۱۵ خرداد را می توان حركتی خودجوش و مردمی دانست که زیر بنای انقلابی تاریخی و سرنوشت ساز شد. شركت افراد بدون توجه به نوع شغل، تحصیلات، سن،جنس، وابستگی گروهی و هرگونه موقعیت اجتماعی و صرفاً براساس یك شعار و یك هدف مشترك؛ باعث به وجود آمدن بستری الهی شد که با گوش دادن به فرامین امام و حمایت از رهبری ایشان، این بستر در سراسر کشور تعمیم داده شد و اغلب شهرهای ایران را فراگرفت.


سید کتولی در خاتمه اظهار داشت: نهضت فکری ـ فرهنگی پانزده خرداد به رهبری امام خمینی تأثیرات عمیق و شگرفی بر ساختار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایران گذاشت و نتایج و پیامدهای سازنده و مطلوبی به بار آورد که بی نیازی و خودکفایی در بسیاری از امورات علمی، اقتصادی،  کشاورزی و ... ماحصل همان نگاه و تفکر است.

گفتگو از : وحید حاج سعیدی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر