c_300_250_16777215_10_images_77474.jpg

بندرترکمن - ترکمن سسی - امام جمعه بندرترکمن با بیان این که وعده های توخالی مردم را دلسرد می کند، گفت: داوطلبان انتخابات باید برنامه ها و اموال خود را شفاف کنند تا اعتماد سازی شود.


عبدالرحمن آخوند کر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که انتخاب فرد اصلح وظیفه مهم و سختی است که برعهده مردم قرار دارد، اظهار کرد: فرد اصلح باید فردی مدیر، مدبر و باتقوا باشد و از روزی که باید در پیشگاه اللهی جواب گو باشد بترسد.
امام جمعه بندرترکمن با تاکید برنقش رسانه ها درانتخابات گفت: رسانه ها می توانند با معرفی درست و بیان سوابق کاندیداها در آگاهی دادن به مردم و انتخاب فرد اصلح تاثیر مهمی داشته باشند.
وی افزود: همانطور که دشمنان می کوشند تا انتخابات را کمرنگ کنند ما باید برای خنثی کردن نقشه های آن‌ها تلاش کنیم و کاندیداها را خوب بشناسیم تا بتوانیم فرد مدیر و صالحی را انتخاب کنیم.
امام جمعه بندرترکمن با بیان این مطلب که رای تک تک ما مهم است افزود: با همین رای‌ها رییس جمهور کشور انتخاب می شود و این شخص به مدت چهار سال به عنوان نماینده ما سکان اداره کشور را دردست می گیرد، پس باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا با انتخاب فرد اصلح و باتقوا و کسی که توانایی حل مشکلات اقتصادی جامعه را دارد زمینه سربلندی کشور و مردم را فراهم کنیم.
کر با اشاره به انتخابات شوراها گفت: شوراها نماینده مردم در اداره شهر هستند و با دخالت در کل امورات شهری و خصوصاً انتخاب شهردار در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی دارند.
وی افزود: شوراها هم باید تمام تلاش خود را درجهت رفع مشکلات شهر و مردم به کارگیرند و اگر وعده ای می دهند به آن عمل کنند.
آخوند کر شفافیت در عملکرد و برنامه های آینده شهر را برای اعتماد سازی و انتخاب اصلح مهم بر شمرد و گفت: داوطلبان مراقبت کنند تا با دادن وعده های توخالی که توان انجام آن را ندارند مردم را مایوس نکنند.
امام جمعه بندرترکمن در پایان از آحاد مردم دعوت کرد تا پرشورتر از دوره های قبل در انتخابات شرکت کنند و با رایی که می دهند در سرنوشت کشور و خودشان سهیم شوند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر