c_300_250_16777215_10_images_77631.jpg


گرگان - ترکمن سسی - محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، بعد از ظهر امروز پنجشنبه با حضور در روستای سقریلقی شهرستان آق‌قلا از توابع گلستان ششصد و هفتاد و دومین طرح هادی روستایی این استان را افتتاح کرد.


برای اجرای کامل طرح هادی روستای سقریلقی آق قلا، ۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.
 در این طرح ۲ کیلومتر شبکه معابر، پنج هزار و ۳۰۰ متر زیرسازی و آسفالت و هزار و ۷۰۰ متر طول کانیو انجام شد.
روستای سقریلقی که جزو املاک بنیاد علوی است، ۲۹۶ خانوار با هزار و ۱۳۲ نفر جمعیت دارد که طرح هادی آن سال ۹۶ اجرا شده و سال گذشته نیز در این طرح بازنگری گردید.
شهرستان آق‌قلا ۷۸ روستا دارد که اجرای طرح هادی در ۵۳ روستای آن اجرا شده یا در حال انجام است.
گلستان یک میلیون ۸۶۷ هزار و ۱۶۱ نفر جمعیت دارد که ۴۷ درصد آن ساکن روستا هستند.
در حال حاضر طرح هادی در ۶۸۰ روستای گلستان در دست اجرا است.
بازدید از سدکبودوال و بررسی طرح زهکشی و آبیاری قره‌سو - زرین‌گل در علی‌آبادکتول، بیمارستان و ۲ پروژه در حال ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی رامیان و مجتمع فرهنگی اداره ارشاد اسلامی آزادشهر نیز از برنامه‌های امروز معاون رییس جمهوری در سفر به گلستان بود.
وی همچنین از روند پروژه ساخت پروژه سدنرماب و مراحل ساخت واحدهای مسکونی روستای جنگلده بالا مینودشت از روستاهای واقع در حریم مخزن سد نرماب چهل چای نیز بازدید و با حضور در گنبدکاووس ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان را افتتاح کرد./ ایرنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر