c_300_250_16777215_10_images_77797.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - دارالقرآن امام شاطبی( رض) گنبدکاووس با شعار با هم و برای هم می سازیم در راستای گسترش فضای آموزشی دارالقرآن از عموم مردم متدین منطقه دعوت به مشارکت و همیاری نموده است.


خداوند متعال می‌فرماید:
روز قیامت هر کس کار نیکی آورد، پس ده برابر آن پاداش دارد. انعام_۱۶۰

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، استاد ایل آمان قاری مشرقی مدیر دارالقرآن امام شاطبی ( رض) گنبدکاووس در پیامی با اشاره به کمبود فضای آموزشی این دارالقرآن از عموم مردم متدین منطقه برای ساخت یک بنای جدید و گسترش فضای آموزشی دارالقرآن دعوت به مشارکت و همیاری نموده است.

خیران و عموم شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه مشارکت در این کار خیر می توانند با مدیران دارالقرآن شاطبی( رض) گنبدکاووس هماهنگی نمایند.


گفتنی است دارالقرآن امام شاطبی(رض) گنبدکاووس با مدیریت حاج ایل امان قاری مشرقی و دارالقرآن رحمانیه روستای آق قایه در جوار شهر گنبدکاووس با مدیریت حاج صالح قاری حبیب لی دو مرکز بزرگ تربیت حافظان و قاریان در شهرستان گنبدکاووس هستند و هرساله دهها نفر از آن دو مرکز به عنوان حافظ کل قرآن فارغ التحفیظ می شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر