c_300_250_16777215_10_images_77812.jpg

 


آق قلا : ترکمن سسی - شامگاه سه شنبه و در شب عید قربان حدود ۷۰ هزار بسته کاه در روستای کرد در یک آتش سوزی مشکوک طعمه حریق شد.



یکی از اهالی روستای کرد در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: شامگاه سه شنبه ۲۹ تیر حوالی ساعت ۹:۳۰ شب ، یکی از سوله های محل نگهداری بسته های کاه در روستای کرد از توابع شهرستان آق قلا به دلایل نامعلومی دچار حریق شد.

بهزاد پقه ادامه داد: در اثر آتش سوزی در سوله اول آتش به سه سوله دیگر نیز سرایت کرد که توانستیم تنها بسته های کاه در یکی از سوله ها را از حریق در امان نگه داریم و متاسفانه بقیه بسته های کاه یعنی حدود ۷۰ الی ۸۰ هزار بسته کاه در آتش سوخت و هدر رفت.

وی خاطر نشان کرد: مردم و اهالی روستا هم به کمک آمدند اما متاسفانه سرعت سوختن کاه تلاش مردم را بی اثر گذاشت . آتش نشانی نیز برای اطفای حریق گرچه با تاخیر آمد اما تلاششان کردند و تلاش آنها نیز بی تاثیر نبود.

پقه یادآور شد: برخی از اهالی می گویند اتصال برقی در سوله اول موجب ایجاد حریق شده است بهرحال همان سوله اول که بزرگترین سوله است و آتش از آنجا شروع شده دوربین نیز داشت که اگر کسی عمدی چنین کاری کرده باشد می تواند توسط ماموران بررسی شود.

این جوان ساکن روستای کرد با بیان اینکه متاسفانه مشابه این اتفاق در سال های قبل نیز رخ داده است گفت: علت دقیق حادثه فعلا مشخص نیست و نیاز به بررسی ماموران دارد و با توجه به اینکه گفته می شود گفته می شود دو نفر ناشناس مشکوک با سر و صورت پوشیده حوالی ساعت ۹:۳۰ شامگاه سه شنبه در اطراف سوله ها مشاهده شده که در دوربین سوله نیز افتاده است و احتمال عمدی بودن این آتش سوزی نیز هست.

پقه یادآور شد: همین لحظه که ظهر چهارشنبه ۳۰ تیرماه هست من از کنار سوله ها عبور کردم متاسفانه بقایای بسته های کاه هنوز هم در حال سوختن است. اگر عمدی در کار باشد امیدواریم عامل این کار مشخص شود تا دیگر شاهد چنین اتفاق ناخوشایند و خسارت بار در منطقه نباشیم.


این جوان ساکن روستای کرند با اشاره به اینکه همه بسته های کاه برای یک نفر نبوده بلکه سوله ها اجاره ای بوده و هر چند هزار بسته برای یکی از اهالی روستا بوده است افزود: خوشبختانه این اتفاق هیچگونه خHk]iسارت جانی نداشت و حریق به هیچ منزل مسکونی سرایت نکرد فقط خسارت سوختن کاه بود.

 آنچه اینجا درباره علت این حادثه اطلاع رسانی شد براساس مشاهدات اهالی ، شنیده ها و گمانه زنی هاست و بیان علت قطعی این حادثه خسارت بار منوط به  بررسی و اعلام نظر مسئولین ذیربط می باشد.

c_300_250_16777215_10_images_77811.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر