c_300_250_16777215_10_images_79056.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهار کرد: فضائل و کرامات اهل بیت پیامبر ( ص) و مودت به آنان در بیش از ۱۰۰ آیه قرآن و نیز ۴۴ حدیث نبوی آمده است و اهل سنت نیز براساس این آیات و احادیث ، مودت و احترام به اهل بیت نبی مکرم اسلام در دل و جان خود دارد.

 

حاج عبدالکریم آخوند جاور
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:
فضائل و کرامات اهل بیت پیامبر ( ص) و مودت به آنان در بیش از ۱۰۰ آیه قرآن و نیز ۴۴ حدیث نبوی آمده است و اهل سنت نیز براساس این آیات و احادیث ، مودت و احترام به اهل بیت نبی مکرم اسلام در دل و جان خود دارد. انفاق به یکدیگر و عدم برگزاری آیین های جشن و عروسی در دوماه محرم و صفر از نمونه های بارز مودت و احترام اهل سنت ترکمن به خاندان پاک پیامبر اسلام ( ص) است.

مولوی حاج محمدحسین گرگیج
امام جمعه اهل سنت آزادشهر:

اگر در صحرای کربلا بودم در صف مقدم لشکر امام حسین( رض) قرار می گرفتم و با یزید و لشکرش مبارزه می کردم تا در راه رویارویی با ظلم و استبداد به شهادت برسم.

جلال الدین قاری آخوند بهلکه
مدرس حوزه علمیه در گنبدکاووس:
قیام امام حسین( رض) فقط به خاطر زنده نگه داشتن دین خدا و تداوم راه رسول ( ص) بوده است.

حاج عبدالرحمن آخوند تنگلی طانا
مدیر حوزه علمیه عرفان آباد:
در روز با فضیلت عاشورا صدقه دادن برای شادی روح امام حسین ( رض) بدهی ما محسوب می شود. انجام این کار باعث خشنودی پیامبر ( ص) می شود، چرا که ایشان فرموده است: زنده نگه داشتن یاد امام حسبن( رض) به مانند خشنودی پیامبر ( ص) و اهل بیت ایشان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر