c_300_250_16777215_10_images_80093.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - آخوند عبدالخالق قاری سعدی گفت: حافظان و قاریان قرآن کریم باید در مبحث صوت و لحن به صورت تخصصی و ویژه کار کنند.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی استان گلستان، آخوند عبدالخالق قاری سعدی در جلسه کارگروه قرآنی اهل سنت شمال کشور که به صورت مجازی حضور یافته بود، گفت: امروز نداشتن برنامه ریزی مدون در حفظ و یادگیری قرآن کریم از آسیب های اصلی بین حفاظان و قاریان قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه، علمای ما طبق روال سنتی و گذشته حافظ قرآن کریم می شوند، افزود: در این خصوص کمبودهایی احساس می شود و اگر برنامه ریزی های مدون، به روز و تخصصی برای حفاظ ارائه گردد قطعا کمبودها رفع و شاهد تربیت قاریان و حافظان به روزی خواهیم بود.
قاری برجسته اهل سنت استان گلستان با بیان اینکه، باید درباره صوت و لحن تخصصی کار شود، افزود: مرکز اسلامی استان گلستان در این زمینه پیشرو و حامی قاریان و حافظان قرآن کریم است و این کمبودها در بحث حفظ و قرائت قرآن کریم می تواند با زحمات مرکز اسلامی گلستان برطرف خواهد شد.
آخوند عبدالخالق قاری سعدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه، نوجوانان و جوانان در این مسیر باید اراده و اخلاص داشته باشند، تصریح کرد: در این صورت است که قرآن در دلها و قلبها نقش می بندد و تمام اعمال و اخلاق قرآنی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تلاوت و قرائت قاریان و حافظان قرآن کریم موجب تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به سمت و سوی قرآن و زندگی قرآنی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر