c_300_250_16777215_10_images_82041.jpeg



گلستان : ترکمن سسی - استاندار گلستان با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون در استان اظهار کرد: امروز میزان مجموع تزریق واکسن در استان از مرز یک میلیون دُز گذشت و امیدواریم با همکاری کادر درمان واکسیناسیون عمومی ادامه داشته باشد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، هادی حق شناس امروز سه شنبه 30 شهریور در بازدید از مراکز واکسیناسیون در شهر گرگان تصریح کرد: همراهی کادر درمان استان در طول 19 ماه مبارزه با ویروس کرونا شایسته تقدیر است.
وی افزود: در پیک پنجم بستری قریب به 2 هزار بیمار کرونایی را در استان تجربه کردیم و اکنون تعداد بیماران ما به 401 بیمار رسیده و این نشان می دهد خوشبختانه از پیک بیماری فاصله گرفته ایم.
استاندار گلستان گفت: در حال حاضر هیچ شهرستان قرمزی نداریم و تمام شهرستان های استان به وضعیت زرد و نارنجی رسیده و امیدواریم در هفته بعد در برخی شهرستان ها به وضعیت آبی برسیم.
هادی حق شناس ادامه داد: از یک میلیون و 250 هزار گلستانی واجد شرایط واکسیناسیون 51 درصد دُز اول و 28 درصد هر دو دُز را دریافت کردند که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.
به گفته استاندار گلستان، با توجه به ایجاد مراکز متعدد واکسیناسیون در استان اگر چنانچه میزان ورود واکسن در استان با روال بیش از 30 هزار دُز ورودی ادامه داشته باشد ظرف 2 یا 3 هفته آینده بیش از 70 درصد واجدین شرایط واکسینه خواهند شد.
لازم به ذکر است استاندار گلستان از مرکز واکسیناسیون مستقر در مصلی گرگان و مرکز سیار در محله انجیراب و افسران بازدید کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر