c_300_250_16777215_10_images_82050.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از هنرمندان نمایش، صبح امروز سه شنبه 30 شهریور ماه از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان در سه بخش (الف: مسابقه اصلی صحنه ای ب:مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه ها و کارگاه های تئاتر ج:مسابقه تک گویی مردان و زنان) و به صورت رقابتی برگزار خواهد شد و بخش های الف و ب صرفا به آثار و نمایشنامه های ایرانی اختصاص دارد.
در حاشیه ی رونمایی از پوستر اولیه جشنواره، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن ابراز خرسندی از اینکه هنرمندان نمایش در این دوران سخت کرونا باری دیگر در تلاشند چراغ این هنر را روشن کنند، گفت: هنرهای گروهی چون نمایش که نیازمند تمرین مستمر اند بسیار از این دوران کرونا ضربه خوردند.
وی با اشاره به اینکه هنرمند آفریده شده که بر روی صحنه باشد، افزود: به خاطر پاندمی کرونا محدودیت های متعددی را شاهد بودیم و عملا هنری چون تاتر و نیز بسیاری از هنرمندان بخاطر این محدودیت ها آسیب دیدند.
کشمیری ادامه داد: در این دوران سخت کوشیدیم در حد توان از طریق هنر کارت و تسهیلات و ... حمایت هایی از هنرمندان داشته باشیم و امیدوارم هر چه زودتر شاهد بهبود وضعیت باشیم و هنرمندان عزیز با امید و توانی مضاعف آثارشان را با جامعه به اشتراک بگذارند.
یادآوری می شود  طراحی پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان را رضا پورتراب زاده بر عهده داشته است و این دوره از جشنواره با دبیری فرشید مصدق از اساتید و دانش آموختگان تئاتر برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر