c_300_250_16777215_10_images_82054.jpg

 

ترکمن سسی -فرهاد بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران با تصمیم اولیه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به سه ماه محرومیت و جریمه نقدی محکوم شد.

 

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص اظهارات انتقادی فرهاد قائمی علیه کادر فنی تیم ملی و فدراسیون پیرامون عدم انتخاب برای لیست نهایی تیم ملی در المپیک توکیو، برگزار و این بازیکن به سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 متاسفانه فدراسیون والیبال کشور خصوصا داروزنی به جای دلجویی از فرهاد قائمی در اقدامی تعجب برانگیز به جای دلجویی از این بازیکن نامدار، قائمی را به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و سه ماه محرومیت،خانه نشین کرد و جامعه ورزشی را به تعجب وا داشت

 فرهاد قائمی در طول ده سال کمک کرد تا تیم ملی والیبال کشورمان افتخارات زیادی در میادین بین المللی کسب کند، اما با یک انتقاد سازنده این بازیکن ، که بازی های توکیو نشان داد اظهارات قائمی دور حقیقت نیست! چنین برخوردی صورت می‌گیرد، پس مشخص می‌شود فدراسیون والیبال  ظرفیت انتقاد و مصاحبه انتقادی را ندارد!

 امیدواریم فدراسیون والیبال کشور از این اقدام غیر حرفه ای خود باز گردد تا دوباره اعتماد مردم را به خود جلب کند./ آرتانیوز


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر