c_300_250_16777215_10_images_83092.jpg



ترکمن سسی - فیلمهای لیپار ساخته حسین ریگی و داستان های هزار و یک روز ساخته حبیب احمد زاده عصر دومین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گرگان اکران می شود.



معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سانس اول از ساعت ۱۶ و سانس دوم از ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان آغاز خواهد شد.

رضا یازرلو با بیان اینکه تماشای فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان رایگان است افزود: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از دیروز در گرگان آغاز شده و عصر روز سه شنبه به پایان می‌رسد.

رضا یازرلو افزود: امروز به ترتیب فیلم‌های لیپار ساخته حسین ریگی و داستان‌های هزار و یک روز ساخته حبیب احمد زاده، فردا یکشنبه ۱۸ مهر فیلم بام بالا ساخته سید جواد سید حاتمی در سانس اول و برزنگی اثر حسین قاسمی جامی در سانس دوم، دوشنبه ۱۸ مهر فیلم بلیط از مرتضی رحیمی در سانس اول و شهر گربه‌ها کاری از سید جواد هاشمی در سانس دوم و عصر سه شنبه نیز به ترتیب فیلم میان صخره‌ها کاری از مختار عبداللهی و ترانه‌های پدرانه از محمد بصیری نمایش داده می‌شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر