c_300_250_16777215_10_images_84015.jpg

 


گنبدکاووس : ترکمن سسی - اولین نشست علی اصغر موسوی، شهردار منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به همراه رئیس شورای شهر، با اصحاب رسانه، ظهر پنج شنبه 22 مهرماه برگزار شد.


 

البته بین خبرنگاران افرادی بودند که از اصول اولیه خبرنگاری مطلع نبوده و تا به حال هیچ خبری توسط آنان در مطبوعات، کانال و سایت های خبری مهم چاپ نشده بود. این جلسه با تاخیر از ساعت 11.30 آغاز و تا ساعت 14 ادامه داشت.

ابتدا شهردار منتخب بدینگونه خود را به خبرنگاران معرفی کرد ؛ سیدعلی اصغر موسوی هستم و متولد و ساکن گنبد میباشم. 20 سال متوالی شهردار شهرهای مختلف استان از جمله؛ علی آبادکتول، فاضل آباد، گالیکش و مینودشت بودم. از پرسنل شهرداری گنبد می باشم و مدرک مهندسی عمران و ارشد معماری دارم.

شهردار شهر تاریخی گنبد در 3 صفحه و سه بخش برنامه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی -- اداری در 69 بند، و اهم کارهای پیش بینی شده را در مدت 4 سال به صورت کتبی به خبرنگاران حاضر در جلسه ارائه نمود.

مهمترین طرح ها عبارتند از : طرح گردشگری و ساخت هتل،'تنظیم سند توسعه محلات، ایجاد منابع پایدار درآمد، ابجاد پارک فناوری و بازسازی پارک داریوش، احداث ساختمان جدید شهرداری، خرید ماشین آلات، تکمیل پروژه پارکینگ طبقاتی، ساخت پایانه مسافربری، حمایت از تیم والیبال شهرداری و ورزشهای همگانی، نام گذاری و اجرای یک روز در هفته بنام روز بدون خودرو، اصلاح بودجه 1400شهرداری، ارتقاء شهرداری از 9 به 10و پیگیری راه اندازی منطقه 1 و 2  شهرداری و ...

مهندس موسوی به خبرنگاران اعلام کرد : سالی دوبار بصورت ویژه با خبرنگاران نشست خواهم داشت. وی به همراه پرویز ناصری، رئیس شورای شهر به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند.

 بیشترین و چالشی ترین سوالات عبارت بودند از : الحاق زمین 5 هکتاری برادران ابراهیمی به شهر و دیدار اعضای شورا شهر دوره ششم در اولین فرصت با مدیر شرکت صباح، الحاق روستاهای حاشیه به شهر و تغییر بودجه مصوب شورای قبلی به نصف و ... بود.

شایان ذکر است ؛ سه نفر از شورای جدید در دوره قبلی حضور داشتند. از آنجاییکه نشست طولانی بود، چکیده پرسش و پاسخ خبرنگاران با شهردار و رئیس شورای شهر در فرصتی دیگر نشر خواهد شد.

 آنامحمد بیات
بیست و چهارم مهر ماه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر