c_300_250_16777215_10_images_84036.jpeg

 


گرگان : ترکمن سسی - مریم امیدی معاون آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه آزمون پایان دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی در گرگان، گفت: یکی از رسالت های این معاونت، ارتقا سطح کیفی رسانه ها است.

 


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مریم امیدی معاون آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حاشیه برپایی آزمون پایان دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی که در صبح جمعه 23 مهر ماه در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های این معاونت، ارتقا سطح کیفی رسانه‌ها است که این کیفیت به طبع با آموزش و بروزرسانی دانش کسانی که در زمینه رسانه فعالیت می‌کنند میسر است.
وی افزود: برگزاری این دوره‌ها با هدف ارتقا سطح دانش روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه و آشنایی روزنامه‌نگاران به دانش روز روزنامه‌نگاری و ارتباطات است.
امیدی ادامه داد: استادانی که آموزش می‌دهند از بهترین اساتید در علم روزنامه‌نگاری و رسانه هستند که هم از لحاظ علمی و آکادمیک دارای تحصیلات و در رتبه و سطح بالایی بوده و هم صاحب تجربه در امر روزنامه‌نگاری و ارتباطات و رسانه هستند.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این کلاس‌ها با درخواست استان انجام می‌شود، افزود: با توجه به نیازسنجی و ارزیابی و ارزشیابی که از اصحاب رسانه به عمل می‌آید نقاط قوت و ضعف در هر استان شناسایی شده و طبق آن نیازسنجی انجام و دوره ها برپا می شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر