c_300_250_16777215_10_images_85030.jpg

 


ترکمن سسی - مراسم تجلیل از عرفان کرپه و دیگر نخبگان علمی قوم قزاق ، عصر امروز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ با حضور سرکنسولگری قزاقستان در گرگان ، جمعی از مدیران و جمعیت قزاق های گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد‌.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آیدجان آیداشوف سرکنسولگری قزاقستان در گرگان با آرزوی گسترش و تعمیق روابط دوستانه بین مردم دو کشور دوست ایران و قزاقستان از اینکه شرایط رشد و اعتلای علمی قزاق های ساکن در ایران فراهم شده است و نخبگان قوم قزاق با تلاش ها و زحمات خود می توانند به درجات بالای علمی برسند ابراز خرسندی کرد.

دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز در این مراسم با عرض تبریک به همه نخبگان علمی قوم قزاق خطاب به عرفان کرپه دارنده رتبه سه کنکور سراسری امسال در گروه علوم تجربی گفت: آقای عرفان کرپه افتخار کسب کردند اما نباید به این مهم مغرور باشد و به آن بسنده بکند بلکه این موفقیت را آغازی برای موفقیت های بزرگتر بداند و در دانشگاه نیز شاگرد ممتاز باشد و همواره سعی بکند با تلاش و کوشش مستمر جزو بهترین ها باشد.

طایف بگی یکی از چهره های فعال قوم قزاق در گلستان نیز در این مراسم حلاصه ای از خدمات متقابل قزاق ها و دولت ایران اسلامی ارایه کرد و از نعمت امنیت و شرایط رشد و تعالی اجتماعی قوم قزاق در ایران به نیکی یاد کرد و گفت: امروز در ایران اسلامی مردمانی از قوم قزاق در بسیاری از مسئولیت های اجتماعی از جمله پزشک ، استاد دانشگاه ، کارمند در حال فعالیت هستند.

در این مراسم با حضور آیدجان آیداشوف سرکنسولگری قزاقستان در گرگان ، دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نورعلی دیلم رییس مرکز اسلامی گلستان از نخبگان علمی قوم قزاق از جمله عرفان کرپه دارنده رتبه سه کنکور سراسری در گروه علوم تجربی تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم که با استقبال گرم قزاق های گلستان همراه بود به همت جمعیت قزاق های گلستان و دفتر نماینده گرگان و آق قلا با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ویژه قوم قزاق برگزار شده است.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 قزاق 1400-08-08 23:52
سلام آقای دانشمند ممنون از پوشش اخبارتان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر